Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم
Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

شیوع ریزش مو

شیوع ریزش مو


ریزش مو در صدر دو نگرانی اصلی فیزیکی در میان مردان است درصورتی که قبل از اختلالات مربوط به نعوذ. از هر ده مرد، پنج نفر بیان داشتند که ریزش مو به معضلات  روانشناختی و اجتماعی ختم می گردد. کافیین با تأثیرات تستسترون به مقابله پرداخته و از ریزش مو جلوگیری می کند. مطالعه اخیر در رابطه با شیوع ریزش مو که توسط آژانس youGov به نیابت از شامپو کافئین آلپسین انجام گرفت، به این نکته اشاره می کند که حدود شصت و هفت درصد مردان و زنان از ریزش مو رنج میبرند.  

در این بررسی که بیش از هزار و یکصد مرد و زن به آن پاسخگو بودند، به نتایج بسیار جالبی در زمینه شیوع معضلات  ناشی از ریزش مو رسید. تقریبا از هر دو مرد زیر سی سال، یک نفر از معضلات  ریزش مو با درجات مختلف رنج می برد. مخاطبین مرد در این بررسی، ریزش مو را در صدر دو نگرانی اصلی فیزیکی خود قلمداد می کردند، درصورتی که پیش از معضلات  مربوط به اختلالات نعوذ. این مسأله خود بیانگر میزان تأثیر روانی این مشکل بر مردان است. دکتر هانیه اردمان درماتولوژیست و جراح کاشت مو فارق التحصیل آلمانی ساکن امارات تأکید می کنند که "ریزش مو چهره یک مرد را تغییر داده و او را پیرتر نشان می دهد. مردان حساسیت بالایی به ظاهر خود دارند؛ بنابراین ریزش مو نگرانی عدیده ای به منظور آنها ایجاد خواهد کرد. بیش از پنج نفر از هر ده مرد بیان داشتند که ریزش مو ختم به معضلات  روانشناختی و اجتماعی می شود.


 در اکثر مواقع بیشتر مردانی که دچار ریزش مو هستند، از معضلات  روحی روانی هم رنج میبرند. این پزشک اضافه می کند که "عدم اعتماد به نفس ،مشکل در برقراری ارتباط اجتماعی و خجالت و انزوا تنها تعدادی از تبعات ریزش مو می باشد". پنجاه و شش درصد مردان حاضر در نظرسنجی متفق القول بوده اند که زندگی اجتماعی آنها تحت تاثیر منفی قرار گرفته است، علی الخصوص آن دسته از مردانی که معضلات  حاد در رابطه با ریزش مو داشتند. از این گذشته، سی و پنج از این مردان از درجات مختلف افسردگی و نشانه های اضطراب رنج میبرند و درصورتی که در رابطه با رفع این مشکل خود نیز در نگرانی به سر می برند. نکته قابل توجه اینکه پنجاه و پنج درصد مردان دارای ریزش مو ابراز کرده اند که حاضرند از عمرشان کاسته شود اما موهای از دست رفته شان بازگردد.


تستسترون ریشه های مو را تضعیف می کند

دکتر اردمان بیان داشتند که زمینه ارثی دلیل اصلی ریزش مو است. مردان دچار ریزش مو از حساسیت بیش از حد ریشه موهایشان نسبت به هورمون DHT که متابولیتی از تستسترون میباشد رنج میب رند. در حالی که تستسترون باعث رشد موهای ریش می شود. به همان نسبت ریشه موهای سر را به طریقی منحصر به فرد مستعد ضعیف شدن می کند؛ هرچند در این مطالعه، استرس و کمبود ویتامین ها، بزرگترین دلایل به منظور ریزش مو استنباط شده بود اما چهل و یک درصد مردها از اینکه تستسترون هم باعث ریزش مو می شود مطلع بودند.


کافیین با تأثیرات تستسترون مقابله کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند

به هر حال باعث مسرت است که ریزش مو قابل درمان است. دانشمند آلمانی دکتر ادولف کلنک مدیر R&D کمپانی ولف توضیح می دهد:"کافیین جایگاه علمی بزرگی را به عنوان یک ماده فعال در کاهش ریزش مو به دست اورده است.با وجود کافیین موها علی رغم حمله تستسترون، انرژی لازم را به منظور رشد به دست میاورند." هرچند این بررسی نشان داد که فقط سه درصد از مخاطبین نظرسنجی از این ویژگی برجسته کافئین مطلع بودند. دکترکلنک بیان داشتند"استفاده از شامپو کافئین از سنین پایین تر به فعال نگاه داشتن ریشه موها کمک خواهد کرد.این امر هم در افرادی که دچار ریزش خفیف مو هستند حیاتی است و هم افرادی با زمینه ارثی ریزش مو. با این وجود مهم است که بدانیم کافیین کمکی در جهت رشد موی جدید بر روی یک سر طاس نخواهد کرد.


در رابطه با آلپسین

در سال 1930 دکتر اگوست ولف و پروفسور سی بروک، آلپسین را به وجود اوردند. به عنوان اولین تونیک بهداشتی درمانی به منظور مو و پوست سر. این محصول،ترکیبی از مواد با اثرات سلامتی تایید شده بر روی پوست سر با فرمولاسیونی گیاهی و منحصر به فرد میباشد، که تعریف جدیدی از محصولات در شاخه ریزش مو و تونیک های مو ایجاد کرده است. اسم برند آلپسین از کلمه لاتین آلوپشیا (ریزش مو) مشتق شده است.

در اوایل سال 2000، آلپسین اولین محصول کافیین دار خود را معرفی کرد.، آلپسین لیکویید. تونیک مویی که حاوی کافیین میباشد.مطالعات علمی ثابت کرده است که کافیین تاثیرات مثبتی بر ضد ریزش موی ارثی دارد. شامپوی کافیینه آلپسین به مانند شامپوی دبل افکت آلپسین نیز چند سال بعد وارد بازار آلمان گردید. شخصیت نوآورانه این برند از این جا مشخص می گردد که همواره از سال 2011 محصولات کافیین دار جدیدی وارد بازار می گردد.


برای دست یابی به اطلاعات بیشتر به وبسایت زیر مراجعه بفرمایید:

WWW.alpecin-arabia.com

موفقیت آلپسین در بازار آلمان بی سابقه بوده است. امروزه آلپسین شامپوی شماره یک آلمان و در میان مصرف کنندگان به عنوان بهترین برند آلمانی در رابطه با ریزش موی مردانه شناخته شده است، که نه تنها پرچمدار بازار در زمینه ریزش مو (شامپو و تونیک) در آلمان و اتریش میباشد، بلکه از سال 2011 در بریتانیا و از سال 2014 در هنگ کنگ نیز به همین عنوان دست یافته است.


گروه ولف: موفقیت بر مبنای تحقیق

با این پتانسیل و شایستگی در زمینه بهداشتی، آرایشی و مراقبت از پوست و مو و به همان نسبت در شاخه دارو در زمینه پوست و مو و زنان و زایمان، کمپانی خانوادگی ولف واقع در بیلفیلد آلمان با 530 نیروی کار،مشتاق به رشد بیشتر در سطح بین المللی است. دکتر ولف در بیش از چهل کشور فعال است. از روز بنای کمپانی، تمرکز شرکت با جدیت تمام روی تحقیقات ومزایای اثبات شده علمی محصولات به منظور پیدا کردن راه کارهای جدید در جهت حل مسائلی مانند ریزش مو و دیکر معضلات  پوستی بوده است. آلپسین برند پرچمدار گروه ولف میباشد.


یافته های کلیدی مطالعه

تقریبا نیمی از گروه مورد مطالع ابراز کردند که نشانه های اولیه ریزش مو را تجربه کرده اند در حای که یک سوم ادعا داشتند که موهای سالمی دارند. در حالی که افزایش سطح انرژی به عنوان تاثیر برجسته کافیین مشاهده شده است. تنها سه درصد بیان داشتند که کافیین میتواند در جلوگیری از ریزش مو نقش داشته باشد. هرچند اضافه وزن ناخشایندترین حالتی بود که مخاطبین ما دوست داشتند تجربه کنند، ریزش مو در رتبه بعدی قرار داشت که توسط یک پنجم افراد انتخاب شده بود. عده زیادی از مخاطبین اعتقاد داشتند که استرس و کمبود ویتامین دلایل اصلی ریزش مو هستند، اما آنها همچنین باور داشتند که کیفیت پایین آب هم یک دلیل مؤثر است.

به طور مشخصی، مخاطبین زیادی،کیفیت پایین آب، پوشیدن کلاه و سرپوش و کاهش وزن رابه عنوان فاکتورهای اصلی منتج به ریزش مو،در نظرگرفتند. در نظر بسیاری از آنها استرس نیز به طور عمده باعث ریزش مو می شود، در حالی که کم خونی و کاهش وزن هم عوامل ریزش مو می باشند.


بیش از چهار نفر از هر ده مرد مشتاق اند درصورتی که یکسال از عمرشان کاسته شود اما موهای از دست رفته شان بازگردد یا از طاسی خود جلوگیری کنند. در حالی که نه درصد حاضر هستند پنج سال یا بیشتر از عمرشان را بدهند. چهار درصد نیز حاضرند که عمرشان سه سال کوتاه شود اما مشکل ریزش مویشان رفع شود.


متدشناسی

آلپسین، برند شامپوی ضد ریزش مو بر پایه کافیین کمپانی ولف آلمان، آژانس YouGov  را بر آن داشت که مصاحبه ای با 1136(مرد و زن) از تمام ملیت ها شامل اماراتی ها و سایر عرب های مقیم، آسیایی ها و غربی های مقیم امارات به منظور درک مشکل ریزش مو و رنج آنها از این مسأله ترتیب دهد.


1136 نفر (مرد و زن) پاسخگوی نظرسنجی آنلاینی بودند که توسط آژانس مستقل YouGov ایجاد و اجرا گردید.مخاطبین پاسخگوی یک برگ نطر سنجی شامل سوالاتی جهت درک و اشراف به مسأله میزان بالای ریزش مو،، دلایل ایجاد آن، علل درماندگی مردم در درمان آن و علم و اگاهی از کافیین به عنوان ماده فعال به منظور کاهش ریزش مو بودند. پاسخ ها نماینده جمعیت کلی کشور هستند. مخاطبان این نظرسنجی،مردان و زنان بالغ بین 18 تا 55 سال هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد